Hello peps! korang is currently at my http://kamisukehati.blogspot.com , so have fun yaa :) i appreciated u ols and i love u ols ^.^
sukehatikami: seharian bersama :D

seharian bersama :D

Assalamulaikum dan hye everyone :)
dis time neh , aku baru lepas makan and ajar budak mengaji .
naseb sempat balik sebelum pukul 7pm kan .
Harineh aku nak review pasal movie Ombak rindu .
Kami berombak~ombak rindu di Times square.
yeee , Memang tak nyesal bangun pagi then beratu semata-2 nak tgk movie tuh. Memang mantap gilew lha . *bagi aku and En.cinta lha tak tahu korg puas hati atau tak .
Sebab en.cinta siap meleleh lha aer mata dan telah terjatuh kelakian beliau sabagai lelaki . HAHA .
eN.cinta cakap movie neh, paling mantap of the year okay! 
Malas nak cakap banyak, jum layan pic kami :)

En. cinte muke baru lepas nagesh
excited okay !
amboi-3 , nak lissa jew kan :) *beliau suke rela na pegang handbag i ^^
amboi-3 , yang neh pon same . nak Aronn jew okay ==
so itu saja yang dapat dipaparkan , kepada sesiapa yang belum tengok lagi cepat-2 pegi tengok taw ! rugi sape tak tengok ! :D Haa , before masuk cinema tuh en.cinta pegi berendam kaki then aku memborong aksesori . :) TAPI layan photo en.cinta jew taw .

muke tak tahan geli sebenarnye tuh :)
hai lha ikan , apelaa rasenye kaki en.cinta aku tuh ye :D
^
Dan aku kenapa tak berendam sekali ?? HAHA . Aku tak nak sebab nanti habess ikan-2 tuh mati aku pijak .
Padahal takot kene gigit . Hehehe .
okay laa , penat neh . Apepon bahgia sentiasa bile aku bersama kaw sayang.
Sayang, TERIMA KASIH untuk segalanya.
Kau tak pernah abaikan ape yang aku pinta .
Walau susah sekalipon, kau tetap berkorban demi aku kan.
Sayang , kau tegur lha aku jika aku terlalai sayang .
Sebab aku manusia biasa , yang sentiasa ada kesilapan .
Aku akan kuat pegang janji kite sayang ! 
Kata aku memang hanya kata bagi org lain , tapi bg aku sekali aku kata punya seribu erti dan keikhlasan sayang . TERIMA KASIH menghargai aku di dalam hidup kaw .
Aku akan menghargai kaw jugaa sayangg . ^^

sekian , baibai :)

thankyou sudi bace karutan mengarut neh :)

0 doakan fefyandzee cepat kawen!: