Hello peps! korang is currently at my http://kamisukehati.blogspot.com , so have fun yaa :) i appreciated u ols and i love u ols ^.^
sukehatikami: Ombak rindu buat Aku meroyan

Ombak rindu buat Aku meroyan

Assalamualaikum semua,
Dua tige hari neh aku rasa macam aku dah meroyan nak tengok movie ombak rindu.
ye , aku tahu memang dah lambat. Tapi ade aku kisah.. heheh .
Takdelaa , aku tengok lambat sebab saje jew tak nak serabut dengan ramai orang kat sane.
then, En.cinta pulak suruh tengok ONG-BAK 3, orang nak tengok OMBAK RINDU lhaa bie.
Lepastu kami declare, esok nak pegi tengok. *InsyaALLAH kalo takde arah ape-2.
Aku tak tahu ape keistimewaan ombak rindu tuh tp bagi personal aku, jalan cerita tuh memang sedih dan pernah buat aku menagis bila baca novel semasa sekolah menengah okay ^^.


yee , aku ingat lg . kaler ungu!
Jadi bile dah kuar dalam movie pulak, memang aku takkan lepaskan peluang neh even dah lambat sekali pun.
Pelakon-2 nye pon hebat-2. Aku rase memang tak rugi pegi tengok okay .
barisan pelakon pon, dah buat aku gile :)
source : curik dari cekgu pet
^
pic kat atas tuh , aku amek dari page Alumni pLkn. Cikgu pet yang post dalam fb. Cikgu pet tuh cikgu masa aku kat PLKN dulu. Dia tuh memang terkenal dengan perangai funny yang suke ckp dia ramai bini :)
heheheh , cikgu-2.. macam-2 tahuk ! meh bawah neh gambar cikgu pet :-
ini pon bini cegu pet :)

okay lha , haa! jangan lupe doakan aku dapat tengok movie tuh taw.
harap-2 semuanya berjalan lancar. Aminn ^^



thankyou sudi bace karutan mengarut neh :)

3 doakan fefyandzee cepat kawen!:

tepet said...

knapa ak pun terjebak dlm ini post haha .....apa pun keep it up

adventure mama said...

Hhehe dulu lamee da bace novel ni. Heheh tapi skng tak tgk lagik muvi die

FefyAndZee said...

hahhaa , cekgu kan popular :)
eh , cekgu ade blog kew ?