Hello peps! korang is currently at my http://kamisukehati.blogspot.com , so have fun yaa :) i appreciated u ols and i love u ols ^.^
sukehatikami: di dalam keadaan trauma ^^

di dalam keadaan trauma ^^

Assalamulaikum semua .
entry neh review pasal kes RAGUT ! 
Aku nak review sebab aku dah tengok peragut depan mate aku, mate en.cinta dan depan mate kawan-2 aku.
Peragut yang meragut beg wanita dari dalam kereta wanita tuh !
gua ckp same lu , peragut tuh mmg terbaik wokk !
sebab semua org terkedu. tak dapat lakukan ape-2 sebab terkejut atau mungkin terpukau ! HAHA .
tapi memang aku trauma gile , malam tadi nak tido pon tak bole.
kejadian tuh berlaku malam tadi 27hb dec 2011 pada jam 8 lebih lha *not sure lha .
kejadian bertempat di hadapan traffic light di BANDAR TUN RAZAK.
SUSPEK memakai baju warna hitam, berhelmet merah, mnggunakan motor 125z . dan muke sebijik PENYAGAK .
Kami tergamam , dan mungkin itu juga perasaan semua mata yang tengok.
YA ALLAH , alhamdulilah dan terima kasih kerana peragut tuh tidak memilih kami dan kaw tidak memilih kami menjadi mangsa. ALHAMDULILAH DAN SYUKUR kaw selamatkan kami dan lindungi kami.
tak tahu mcm mane nak tulis sebab tak pandai nak tulis . 
tak tahu nak ceritakan sebab korg takkan rase kalo korg tak rase sendiri.

btw, terbaekk lha kua dgn en.cinta dan mereka-2 yang teriang :)
nnti update pasal jejalan lg k.
sebab byk gmbr dan post tengah hold atas kesibukan aku :))

thankyou sudi bace karutan mengarut neh :)

0 doakan fefyandzee cepat kawen!: