Hello peps! korang is currently at my http://kamisukehati.blogspot.com , so have fun yaa :) i appreciated u ols and i love u ols ^.^
sukehatikami: Aku excident ==

Aku excident ==

Assalamualaikum dan alhmdulilah masih bernafas ^^ 
tajuk entry mcm tak cuak pulak korang kn . hahaha.. okay lhaa aku serius dan terus terang , sebenarnye tadi lepas balik kerje aku nak masuk bilik air lha kan , sbb aku mmg nak mandi kan . Aku tutup pintu -paapppp!! *aku tolak pintu tuh , Sekali.....................................
GEDEBUKKKK!!! 
ARRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!! 
BEE... TOLONGGG!!! 
*Even en.cinta takde kat tepi aku pon , aku mmg akn jerit die. 
Lepastu , bunyi tuh td sbnrnye aku yang jatuuhhh :( 
sakitttt , tangan kiri bengkak , mate kiri tak tahu kenapa jd merah sgt == 
kesiannn kan, tuh lhaa excident yang aku kecoh sgt kat fb.. hehehe .. 


#sekiann , petang neh 2 dec 11 :kajang dilanda banjir teruk ^^







thankyou sudi bace karutan mengarut neh :)

0 doakan fefyandzee cepat kawen!: