Hello peps! korang is currently at my http://kamisukehati.blogspot.com , so have fun yaa :) i appreciated u ols and i love u ols ^.^
sukehatikami: Deactive FB sementara

Deactive FB sementara

Assalamualaikum dan gud nite ols ,
tajuk memang poyo sangat kan, tapi itulah kenyataan nye. memang aku deactivate acc fb aku atas sebab yang aku sendiri tak tahu. Mesti pelik sebab kat side bar aku ade page facebook tapi acc aku takde . HEHE. takpelaa.. Jangan risau wat sementara jew.. Aku sebenarnye tengah mengkaji same ade aku boleh hidup atau tak kalau takde fb.. hehehe .. tapi baru tak sampai 1 hari aku rase mcm nak gila :))
Apelah yang si tom tuh dah bomohkan fb kan , sampai ketagih sangat.. hehehe..
En.cinta tak payah cakap lhaa die punye tak pecaye tuh mcm ape jew..
YESSS dear,, i deactive fb okay :)
tapi die still tak pecaye sbb die tahu aku neh bagaikan isi dgn kuku dgn fb . HAHA.
Okay lhaa , nanti kalo aku rase dah gila tahap gaban aku REactive lha balik fb aku taw..
rindu kat kawan-2 dlm FB .. Okay bai (V)


thankyou sudi bace karutan mengarut neh :)

0 doakan fefyandzee cepat kawen!: