Hello peps! korang is currently at my http://kamisukehati.blogspot.com , so have fun yaa :) i appreciated u ols and i love u ols ^.^
sukehatikami: akhirnya hajat kesampaian bile dpt pegang wang baru :D

akhirnya hajat kesampaian bile dpt pegang wang baru :D

Assalamualaikum dan salam sejahtera .
menulisnye saya disini adalah kerana ingin memberitahu yang sy amat gembira pada hari jumaat ini :)
kerana rakan-2 saya sume ingin belanja sy mkn .
terimakasih ye kak HANIN,kak INA, WAWA, abgWAN & awek tercinta dan juga FAISAL.
BEST lepak nan korang tdi kat MCD :)
DAN terima kasih juge kepada abg-2 unit IT yang belanja sy KFC pada lunch ini .
so pada waktu lunch due fastfood sy dapat .
terima kasih ya allah . ehh , lari dari tajuk entry lorh .
HAHA . neh aku teruja bile dapat pegang and tengok depan mate wang baru malaysia.
ta caye , meh tengok gambar :)
saturinggit

limaringgit
sepuluhringgit
duapuluhringgit
seratusringgit
wang kertas malysia siri baharu
pic tuh sume mcm blur cikit sbb in book kan . :)
aku wat due revie pasal duit neh , sebab aku suka sangat bab buit .
tapi aku tak mata duitan lha :))
muke teruja kan
neh lagi teruja kan ?

thankyou sudi bace karutan mengarut neh :)

0 doakan fefyandzee cepat kawen!: