Hello peps! korang is currently at my http://kamisukehati.blogspot.com , so have fun yaa :) i appreciated u ols and i love u ols ^.^
sukehatikami: Luahan HATI buat INSPEN

Luahan HATI buat INSPEN

Assalamualaikum dan malam selamat ye . :)
entry kali neh pasal LAST DAY menjadi STAFF PSH di INSPEN .
KENAPE aku wat entry pasal neh sebab aku pon staff PSH yg rajin . HAHA .
SEDEH nak tinggalkan kawan-2 , bos-2 aku tapi aku tak sedih tinggalkan inspen sebab aku hari-2 tengok inspen . sebab aku tinggal di INSPEN . haha .
DIBERHENTIKAN.
Macam takleh terima jew . Bukan pasal aku budak MALAS tp pasal kerajaan nak kurangkan kuantiti pekerja.
neh lha masalah yg kami dpt bile rakyat dpt rm500 dan JUSA dinaikkan . #kerajaan dah tade duit kot nak byr gaji .
PASRAH itu menyerah . REDHA itu menerima . 
Dan aku pilih PASRAH . 
*TO PN.OJAI : pn, fy nak ucap bebanyak time kasih untuk segala tunjuk ajar selama neh. fy mintak halal mkn minum selama neh . pn,puan lha boss yang paling baik pernah fy jumpe. selam fy kerja kat unit puan, puan tak penah mara or tinggi suara. sy tabik puan . puan, terima kasih tak terhingga.
*TO CHEQ NOR & CHEQ WAWA : korg, fy nak ucap terima kasih sudi kawan nan fy taw . nanti kite kua lg . jgn lupa fy eh . fy nagesh tgk gmbr kita tadi . rindu nak gelak same-2 . rindu nak takut same-2 . syg korg !
*TO ABG AZAM,AZHAR,DAUS,MAN,BLACK,EN.MANAP,ABG PESAL,EN.HISHAM,KAK MONA & MAD : ABG-2 dan akak sume , fy nak ucap terima kasih bebyk sebab byk ajr fy dan tolong fy. fy mintak halal mkn minum selama neh. fy mintak maaf kalo ade terngumpat,tercaci or ape2 selama fy kawan dgn korg taw. fy mesti rindu dgn korg sume. terima kasih layan karenah fy. 
*TO KWN-2 PSH : korg , bile lha lg dpt jumpe even jarang pon kan . erghhh ! mesti rindu korg . :(
*TO KAK DAI : kak , sape nak dgr masalah fy kak ? mesti fy rindu akk . kak dai , terima kasih ats segalanya. sedih sangat ! lepas neh tak tahu bile dpt jumpe lg .

*fy tulis neh tak tahu lha korang bace or tak, tp fy tahu ade yang tahu belog fy neh especially abg AZAM . :)
tapi andai kata korg terbaca belog neh , fy dah tade kat INSPEN tuh lg . fy tinggalkan kenangan fy untuk korg kat sana . korg tengok lha tempat fy , pc fy tuh taw :)) jgn rindu fy taw . :")
TQ INSPEN :'')
salam sayang & rindu dari fy :')

thankyou sudi bace karutan mengarut neh :)

0 doakan fefyandzee cepat kawen!: