Hello peps! korang is currently at my http://kamisukehati.blogspot.com , so have fun yaa :) i appreciated u ols and i love u ols ^.^
sukehatikami
C . I . N .T. A 

setiap relay tuh takkan sume maness belaka kan . 
kadang sedih, kadang mara, kadang saked yg teramad .
dan sekarang aku tengah sakeddd sgt .
terlalu saked , ape yg aku penah fikir dulu sume dah jadi .
dan ape yang patut aku tunggu pade hubungan neh lagi ??
perlu kew menipu ? 
perlu kew curang ?
sedangkan waktu tuh aku tengah susah payah kerja .
tapi si dia ?
cube awk bagitahu dulu . sy akan cube faham even mungkin sy mara .
tapi sekurang-2 nye bgthu lha kan . kenape perlu sorok ?
kenapa perlu sorok dan aku tahu waktu ianya terbongkar .
sakeddd , saked kaw tahu tak . 
aku rase nak meraung , meraung sekuat hati aku .
aku dah terlalu byk bersabar , tapi aku sabar jugak .
tapi bende yang aku tak boleh bersabar bile sebab gadis !
kalau awk hang dgn lelaki saje tak ape , *mcm yg awk ckp smlm .
tp allah tuh maha kaya . die tunjuk pade harinie yg awk kuar dgn perempuan oke .
PEREMPUAN . bende yg paling aku tak suke .
tp kaw buad jugak . KECEWA kutt !
TERIMA KASIH yee , terima kasih byk-2 .
tak perlu mara sy sebab sy lepas kat fb and blog .
sebab sume neh jadi pon dri fb kan .

#okay, aku tengah kecewa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

thankyou sudi bace karutan mengarut neh :)

0 doakan fefyandzee cepat kawen!: