Hello peps! korang is currently at my http://kamisukehati.blogspot.com , so have fun yaa :) i appreciated u ols and i love u ols ^.^
sukehatikami: Bukit Merah Laketown Resort :)

Bukit Merah Laketown Resort :)

Assalamualaikum dan im come back !

Banyak betul cerita tp aku tgh dilanda demam neh so tak dpt tulis pnjg .
sangat nak mintak maaf sebab dah lame tak hupdate story pasal life aku . :')
cuti tahun baru cina tuh aku go to bercuti wif en.cinta dan family en.cinta . :D
4 days 3 night . :)
kami berjalan di sume taiping tuh , sangat seronok with mereka tahuk ! :)
pegi kampung en.cinta , pegi melantak , shupink . :)
mari layan foto yg tak beredit  :)
pulau org utan :)
sory , sy comot ==
baby org utan yg yatim piatu :(
en.cinta wih her siblings :)
kite wif aen n mia :)
ayah n mama yg sgt sy cinta :)
in bot ,*en.cinta yg tak dok diam, n aku da mabuk -.-
selepas melawat sume loc di bukit merah , kami sume go to kampung en.cinta .
sangat excited ! sebab aku kan gile sawah :))
kebetulan time sampai , hari dah petang so kami ronde2 naek moto :)
sangat seronok . sebab 1st time en.cinta bawak jalan-2 naek moto taw . :D
JUM layan pic time di sawah arwah opah en.cinta :)
sgt comel view neh . tp maaf tak sempat edit :)
wif yg tercinta <3
credit to adik aen :)
so , mcm mne ? HAHA . sgt mntak sory sebab dah lme tak hupdate :)
okay , jumpe di laen entry oke :)


*menjadi penganggur terhormat

thankyou sudi bace karutan mengarut neh :)

0 doakan fefyandzee cepat kawen!: