Hello peps! korang is currently at my http://kamisukehati.blogspot.com , so have fun yaa :) i appreciated u ols and i love u ols ^.^
sukehatikami: KONVOKESYEN INSPEN ke-6/11

KONVOKESYEN INSPEN ke-6/11

Assalamualaikum :)
muke sedeh tak dpt konvo :(
usherer ^^
cerite pasal konvo neh , teringat pulak time aku study dulu. Aku penah study okay. Tapi TigaBulan je lhaa . hehe. Aku malas nak cerita kenapa aku benti study. Tapi sejak aku tengok depa best dok konvo, aku teringin sangat. Rasa rindu nak study dan teringin  nak study. Tapi aku tak pernah menyesal aku benti study sebab aku dah rasa mcm mane study. Aku cuma rindu jer. Bulan 1/2012 neh, En.cinta pulak nak study kat INSPEN. Haihh,rase cemburu pulak. :p
 Aku memang suka cemburu kat EN.cinta. Tapi dia tak penah kisah pasal tu, sebab dia cakap dia dah faham sangat. ;) okay stop FEFY! Hahah. Aku masa konvo neh aku kena jadi usherer. alaa, yang mcm ajk lhaa . Tapi aku kene pegang dulang kat atas stage. Takot bebbb. menggigil sume hade.. Aku neh jenis darah gemuruh sikit. Tapi aku nak jugak buat bende tuh even aku seram weyh ! hehe . Budak gedik memang camnih. :)) Kat belakang stage, kemain kelam-kelibut,nak beyak bagai lhaa *seram. Tapi bila mula dok atas stage, sikit-2 rasa takod tuh lari jauh-2. Legaaa . Sume bejalan dgn lancar, kiranye takde lhaa sijil-2 tuh jatuh-2 time aku pegang taw. Aku nerves bile ramai orang tgk aku. Aku rasa, aku memang tak layak jadi penyanyi atau pelakon. *tapi mmg aku tak penah impi atau mimpi pon. Aku memang tak suke orang tengok aku, sebab aku rasa mcm aku ade something wrong. HAHA. Aku rimas bile orang pandang aku. Tapi sebab keje kan, redha jelaa. Dah, aku penat nak tulis lagi. *time work kot neh. okay, nah kat bawah neh sume time konvo:) have a fun okay.
emcee lha sgt kn :)
bersama kak dai.:P
gamelan okay ^^
*sume neh adalah 1 lakonan :D
Okay , enough . baibai (V)

thankyou sudi bace karutan mengarut neh :)

1 doakan fefyandzee cepat kawen!:

nooR waHida said...

hak3...poyoz jer....:)